.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبكه استاني گيلان روي مدار ماهواره

شبكه استاني گيلان با حضور ضرغامي رئيس رسانه ملي روي مدار ماهواره قرار گرفت.

مدير كل صدا و سيماي مركز گيلان پنج شنبه شب در مراسم افتتاح پروژه بزرگ پخش ماهواره‌اي شبكه استاني باران، گيلان را سرزمين كار و تلاش ناميد و اظهار داشت: باغ‌هاي چاي و شالي اين استان تابلويي زيبا از جلال خداوندي است.

محسن نصرپور نفش رسانه را بي‌بديل و بي‌مثال خواند و افزود: رسانه به مثابه آيينه‌اي براي تبلور فرهنگي آن است و اين مسير توسعه همه جانبه و جذب سرمايه‌هاي خارجي و داخلي كشور را بيشتر مي‌كند.

وي با اشاره به هجوم رسانه‌اي شبكه‌هاي دشمن و شبكه خبر آمريكا خاطر نشان كرد: اين هجوم لزوم توجه جدي به افكار شيطنت‌آميز دشمن را بيشتر مي‌كند.

نصرپور ادامه داد: در عرصه مصارف رسانه‌اي، تكيه دشمن بر موج‌هاي ماهواره است كه بنيان‌هاي ايمان را آماج تيرها مي‌كند و لذا بايد كمر همت بر بنديم و مهر بطلان بر اين افكار دشمن زنيم.

وي با بيان اينكه سازمان صدا و سيما مسئوليت خطير مقابله با شبكه‌هاي بيگانه را دارند، خاطر نشان كرد: پوشش ماهواره‌اي شبكه باران بر همين اساس ميسر شده است.

مديركل صدا وسيماي مركز گيلان در باره آپلينگ شدن شبكه باران گفت: با ماهواره‌اي شدن شبكه باران بيش از ده‌ها ميليون بيننده از اقصي نقاط جهان به ويژه كشورهاي چين، هند، آسياي ميانه، آذربايجان، تركمنستان، تركيه، عراق، كويت، افغانستان، پاكستان، كشورهاي حوزه خليج فارس و... قابليت دريافت شبكه باران را پيدا كردند.

وي افزود: با پيوستن به شبكه ماهواره‌اي بايد منتظر باشيم تا ثمرات اين پيوند در صدا و سيما جلوه‌گر شود و وقت آن رسيده كه قابليت‌ها و استعداهاي گيلان را آنگونه كه شايسته است، به دنيا معرفي كنيم.

رئيس مجمع نمايندگان گيلان نيز در اين مراسم جايگاه رسانه ملي را بي‌بديل خواند و گفت: اين جايگاه به ويژه در بحث فرهنگ‌سازي بر كسي پوشيده نيست.

فرهاد دلق‌پوش رسانه ملي را سفير اسلامي دانست كه در منازل ايرانيان حضور دائمي داشته و تاثير شگرف و تربيتي دارد.

وي اظهار داشت: كاركرد شبكه‌هاي استاني به منظور حفظ هويت و سنت‌هاي بومي، منطقه‌اي و توسعه وحدت ملي در نقاط كشور ديده مي‌شوند.

نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي گفت: شبكه مي‌تواند با رعايت اصول سرعت، صحت، دقت و اعتماد پذيرش مردم، حداكثر اطلاع رساني را مد نظر قرار دهد.

وي توجه به نيازهاي كنوني رسانه را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بسياري از كشورها يك سوم درآمد خود را هزينه تبليغ مي‌كنند كه رسانه ملي ما مي‌تواند فرهنگ مصرف را آموزش دهد.

دلق‌پوش با قدرداني از حضور ضرغامي در اين مراسم اظهار داشت: تاكنون 20 شبكه استاني كشور وارد ماهواره شدند ولي گيلان سومين استاني است كه رئيس رسانه ملي در مراسم افتتاح ماهواره‌اي شدن آن حضوري مستقيم دارد.

در اين مراسم نماينده ولي فقيه در گيلان، استاندار، نمايندگان مجلس، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و نهادها، فرمانداران، نيروهاي انتظامي و نظامي و... حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ehsan 1 آبان 1388
سلام فرکانس شبکه لطفا، فقط خبر از افتتاح هست نه فرکانس!!!!
میثم 21 مرداد 1389
با سلام

از کجا میتوانم فرکانس ماهوارای شبکه باران را پیدا کنم
محسن 3 فروردين 1390
فرکانس شبکه گیلان در انتل ست بما بگویید منتظرم
مریم چاری از بوشهر 15 فروردين 1390
با عرض سلام.طورخدا شبکه گیلان و کرمان رو مثل بقیه استانها روی بدر بیارید...فقط لطفأ زودتر این کار رو عملی کنید...
نا شناس 15 فروردين 1390
بابا یه فرکانس از شبکه گیلان تو بدر قرار بدید...............
نا شناس 20 فروردين 1390
با این همه خواسته عموم مردم؛واقعا چرا شبکه محبوب گیلان رو در بدر(عریست)قابل دریافت نمی کنید؟طور قرآن...علی چاری از خوزستان
نا شناس 20 فروردين 1390
با عرض سلام.از صدا،سیمای مرکز گیلان خواهشمندیم که شبکه باران رو در ماهواره بدر قابل دریافت کنند....مریم حیدری از استان ایلام
نا شناس 20 فروردين 1390
چی شد پس از فرکانس شبکه گیلان در بدر؟
نا شناس 21 فروردين 1390
بابا:بدر...بدر...بدر...چرا صدای ما رو به گوش مسولین نمیرسونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شبکه گیلان رو بیاریدش توی ماهواره بدر...
حسن 21 فروردين 1390
انگار کسی نمیخواد شبکه گیلان در بدر باشه؛مثل بقیه استان ها.چرا واقعا...
نا شناس 22 فروردين 1390
خواهش میکنیم که شبکه های استانی مراکز آبادان وگیلان وهرمزگان وکرمان را روی بدر بیارین.متشکریم...محمد دوستی از اراک
نا شناس 22 فروردين 1390
با سلام:لطفا شبکه گیلان رو از بدر قابل دریافت کنید...بابا شبکه جهانبین،یزد تو آسیاست بودن.ولی بخاطر خواسته مردم تو بدر یه فرکانس گذاشتن.طور خدا شبکه باران در بدر قابل دریافت کنید...
نا شناس 22 فروردين 1390
خواهش میکنیم که شبکه های استانی مراکز آبادان وگیلان وهرمزگان وکرمان را روی بدر بیارین.متشکریم....
نا شناس 22 فروردين 1390
شبکه مازندران،گلستان از بدر قابل دریافت هستن.طور خدا یکاری کنید زودتر شبکه گیلان هم از بدر قابل ذریافت بشه هرچه سریع تر...بدر بدر بدر........
نا شناس 23 فروردين 1390
قای ضرغامی سلام.طور قرآن شبکه گیلان،کرمان،همدان هم به بدر انتقال بدید.بخدا همش تو گوگل فرکانس این استانها رو در بدر جست،جو میکنم هر روز.شما کمک کنید به این آرزو ما.عشق هست بدر.شبکه استانهای شمال همه در بدر قرار گرفتن،بجز گیلان.بیاریدش تو بدر دیگه....
نا شناس 23 فروردين 1390
مسول محترم سایت:سلام.لطفا این خواسته همه مردم ایران به رییس صذا،سیمای گیلان برسون که شبکه باران هرچه سریع تر در بدر قرار بدن.گلستان،مازندران در بدر قرار گرفتن بجز گیلان.چرا...بگیاجون مادرت...
نا شناس 23 فروردين 1390
یکی خواسته ما رو به گوش مسولین برسونه.التماس میکنیم شبکه باران مثل بقیه استانهای شمالی از بدر پخش بشه...
اکبر 24 فروردين 1390
با سلا م به مسئولین محترم استان گیلان من خودم بچه شمال هستم وبزرگ شده گیلانم از شما تقاضا میکنم که رو همان ماهواره اسیاست بمانید چون زبان گیلکی را مسخره گیلانیها قرار میدن وسلام ........کوچیک شما اکبر از اصفهان
نا شناس 24 فروردين 1390
خدایا شکرت که گیلان و بقیه استان ها از بدر قابل پخش شدن..باید نماز شکر بخونم...بخدا آرزوم بود همه استانها از یک ماهواره پخش بشند...مرسی مسولین صدا و سیمای ایران.احمد از مشهد
نا شناس 24 فروردين 1390
دمتون گرم که شبکه باران در بدر قرار دادین...
علی 18 ارديبهشت 1390
با سلام لطف کنید فرکانس شبکه باران رابنویسید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.